फेरि अध्याँरी लिएर, पुरातनको बोरिबिस्तर कसेर ऊ फेरी आउँदैछ पुरानै बिचारको खास्टो ओढेर नयाँ स्तम्भको जरैदेखी तोडेर छब्बिसौं शताब्दी सुलुत्तै निलेर, "प्रयोग" नै देउता हुन भन्ने धारणा लत्याएर ढुङ्गोमा स्वास भर्दै ऊ पटक पटक आईरहन्छ अहिंसा र अधर्मको घोडामा सवार भएर नयाँ खोजलाई नयाँ अनुसन्धानलाई पुरातनको सग्रहलयमा कैद गरेर | तसर्थ युग पर्खिने धर्ती, कहिले हरियो त कहिले फुस्रो ओंठ बनाउदै पि रहन्छिन बिष्मातका मेची र कालीहरू यो युग र यहाँको प्राणीले नचिनेको “प्रयोग” आज घुरेनमुनी र घुरेन माथी खेतीको मुहान बनिरहेछ / ब्रम्हपुत्रको छाल सुनामी बन्न खोज्छ यहाँ गंगा पुर्खाको रगत् पखालेर बग्छे कहिले रातो त कहिले निलो कहिले खैरो त कहिले कालो रुप फेरि फेरि बग्छे तर ,,, तर ,,,,,,,, प्रयोग" बनबास लाएर निदाउँछ यो युग भष्मिभुत निंद एउटा सार्थक मान्छे केवल मुर्ती बन्न सक्यो देउता त के बनाउछ यो युगले? मुर्तीकारको नाङ्गो परिकल्पनाको नाङ्गो आक्रितिझै छ ऊ लम्पट्ट नाङ्गो सोंचको पर्दा भित्र रम्ने, प्रयोग भित्र के छिर्थ्यो ऊ? “बुद्द=मान्छे=प्रयोग” बुद्दको जन्म र मृत्यु सँग के सम्बन्ध राख्थ्यो ऊ ? समापनको घोषणाहरुमा भतेर खाएर फुरुङग हुने यो युग शुरुवातको सहनाई के फुक्थ्यो ऊ? प्रयोग नै धर्म हो भन्दै खातै खात कोरेर धमिराको दरवारमा बुझाउन सफल मेरा पितापुर्खाको सम्झनामा म पनि एउटा प्रयोगको पाऊ पुज्दै एउटा बिरुवा ग्लोबको हरियो गाउँमा फ्याँक्दैछु भोली यो प्रयोगको बिरुवामा तुषारपात नहोस, फँडानी नहोस, प्रयोगद्वारा सिर्जित कटेरोमा धमिरा नलागोस, मन्दिर+ मस्जिद+ चैत्य र गुम्बा= कटेरो बनेर त्यहाँ भित्र केवल "प्रयोग" अटावोस/ त्यहाँ भित्र केवल "प्रयोग" अटावोस//
सम्पुर्ण साहित्य प्रेमी साथीहरुमा मेरो सानो बिसौनी मार्फत नमस्कार, हुन त म कुनै साहित्य सिर्जना नै गर्न नभै साथी हरुसँग केही समय भलाकुसारी गर्न यो ब्लग मार्फत आउँदैछु कृपया तपाईहरुको अमुल्य सहयोग, सल्लाह र सुझाब दिएर यो सानो साँघुरो बिसौनीलाई पनि फराकिलो बनाउन आग्रह गर्दछु। धन्यबाद तपाई हरुकै बि. जे. भोजपुरे
1 comment:
Very nice poems,
keep continue and best of luck,
Post a Comment