गफसफ

कहिलेकाहीं यसो अलि दिक्क लाग्यो भने साथीहरु सँग बातचित गर्न मन लाग्छ, अनि कहिलेकाहीं इन्टरनेटमा मेरो साथीहरुसँग गफिन मन लाग्छ। यस्तै क्रममा म मेरो पुरानो नेट फ्रेण्ड कबिराज सँग धेरै गफसफ गर्छु। आजको मेरो भेट कबिसँगको कुराकानीको छोटो अंश यो म अनि मेरा पलहरुमा छोड्न चाहन्छु। हुन त हाम्रो भेट प्रतक्ष्य नभएर अप्रतक्ष्य नै रह्यो तर भबिस्यमा हाम्रो भेट त भैहाल्छ यसकै बाबजुद उहाँसँग थुप्रै कुरा मतलब चार बर्ष कुराहरु भएपनि मैले सबै प्रकाशमा ल्याउन नसक्ने भएको कारण उहाँको गितियात्रा सम्बन्धी छोटो भेट म पस्कन चाहन्छु। दुखसुखका कुरा देखि लिएर सम्पुर्ण कुरामा गफसफ गरेपनि मैले साँगितिक यात्राको बारेमा धेरै गफिएको थिईन तर आज अचानक कुनै रिपोर्टरले झै मैले छोटो प्रस्नहरु तेर्साउन पुग्छु।

-कुराकानीका केहि अंशहरु:

-जन्मथलो कहाँपो भन्नु भो?
कबि: महादेबीस्थान, हलेशी खोटाङ।

-कहिले देखी संगीत क्षेत्रमा लाग्नुभयो?
कबि: म सानै देखी गीत गाउनमा तल्लिन रहन्थे, र घाँस दाउरा गर्दा समेत गाइरहन्थे तर खासै रेकर्डनै गरेर गाउँन थालेको भयो होला ८ साल जति।

-कुनै एल्बमलाई ल्याईसक्नु भएको छ की?
कबि: हजुर् मेरो पहिलो एल्बम "घाम बरैमा" ल्याएँ त्यस पछि "हिस्सीमैँया" पनि ल्याएँ।

-दुईटा एलबम पछि कुनै?
कबि: दुईटा एल्बम पछि एउटा एल्बम छ भर्खरै आएको "चौतारी" त्यो चाहीं हाम्रो मिक्सअप छ।

-अरु कुनै योजनामा छन की?
कबि: भबिष्यमा छन थुप्रै योजना तर एउटा आधुनिक गीतको एल्बम बनाउने तैयारीमा जुटेको छु।

-संगीतलाई तपाईको बिचारमा भन्नुपर्दा?
कबि: संगीत त्यो सञ्जीवनी हो अर्ध-मृतलाई लाई अमृत बन्छ, किनकी संसारको कुनै पनि प्राणी संगीत बाट अछुतो रहन सक्दैन।


-नेपाली संगीत सिर्जना तपाईलाई कस्तो लाग्छ?
कबि: नेपाल प्रकृतीले सजिएको देश हो, जहाँ प्रकृती छ त्यहाँ हृदयको उदगारहरु छङछङ खोला सँगै बगेर आउँछन, त्यो हरियालीसँगै ब्युँतिएर आउँछन, त्यसैले नेपाल सानो मुलुक भएपनि गीत-संगीतको धनी देश हो। संगीत भन्नाले यहाँ शायद बिस्वमै कमी देश होलान नेपालमा झैं थरी-थरीका गीत-संगीत पाईने र गाइने, त्यसैले नेपाली संगीत हाम्रो मुटु हो जसरी नेपाल हाम्री आमा हुन भने।

-संगीतमा कबिराज लाई घोल्दा?
कबि: प्रकृती पेमी र प्रकृतीप्रद गीत-संगीतको अनुयायी प्रकृतीसँगै कबिराज निखारिने छ।

-यस क्षेत्रमा लाग्दा कस्तो रह्यो सहयोग यो क्षेत्रका कलाकार सँग?
कबि: यो क्षेत्रमा लाग्नुभएका सबै अग्रज कलाकारहरुको माया र सहयोग पाएको छु, यो क्षेत्रका मैले चिने जति, मैले ढोका ढकढकाए जति र बाहिर बाटै पनि थुप्रै सहयोग सल्लाह सुझाव पाएको छु, र उहाँहरुको सदा-सदा ॠणी रहने छु।

-नाम लिनै पर्दा?
अब नाम लिनैपर्दा त थुप्रै हुनुहुन्छ, भनि हाल्नुभो तपाईंको प्रस्नलाई स्वीकार्दै भनै पर्दा, गीतकार डी. आर. "अटु", गायिका दिज्यु द्वय पार्बती राई र सत्यकला राई, उहाँहरु मेरो मेन सपोर्टरको रुपमा हुनुहुन्छ। त्यसपछि सल्लाह र सहयोगी थुप्रै हुनुहुन्छ, खगेन्द्र पन्धाक जी, राज राई र लिला राई (सिंगापुर) मेरो दुईटा एल्बमको कभर पृष्ठमा जति हुनुहुन्छ, तपाईंहरुसबैको सदासदा आभरी रहने छु।

-र अन्त्यमा संगीत प्रेमीहरु प्रण गर्छन रे तपाईंले पनि केही त्यस्ता प्रण गर्नु भएको छ?
कबि: म जहिले सम्म रहन्छु नेपाल आमाको काखमा, तबसम्म गाउनेछु, मेरो त्यो अन्तिम घडीमा पनि गाउँदगाउँदै मर्ने छु।

-धन्यबाद कबिजी तपाईंको यो गीत-संगीतको यात्रा सदासदा उच्च रहोस, माता सरस्वतीको साथ रहोस, हाम्रो प्रार्थना तपाईंको यात्राको सदैब ज्योती बनोस।
कबि: धन्यबाद बिजे जी हजुरको माया अनि यि अमुल्य कामनाहरु मेरो जहिले ज्योती बनिरहने छन र हाम्रो मित्रता यसरीनै प्रगाढ रहोस।

3 comments:

Anonymous said...

Thank you BJ sharing for this info, and Congratulation Kabi Raj bhai.

Sabin Rai

सूर्य/सिकारु said...

बी. जे. जी धेरै पछीको आगमनलाई अभिभादन सहित स्वीकार्नुस !! गायक कविराज संगको कुराकानी पस्कनु भएकोमा धन्यबाद उहाको गायनयात्रा पूर्ण रुपमा सफल होस !

B.J. Dummali said...

Surya Jee WElcme bac hai, ani kata haraunu bhayo long time bhayo ni tapaiko anuspathiti, anyway wel come back.....

Blog Widget by LinkWithin